November 25, 2011

Ingat ke tak ni ?




Assalamualaikum
haaa .. post Afiq kali adalah INGAT LAGI TAK ??
maksud nya macam ni , time kecik2 dulu .. korang mesti 
ada benda yang best nak diceritakan kan ? 
haha , ni aku nak cerita sedikit sebanyak zaman masa aku kecik..hehe


  1. Ingat tak PERKATAAN pertama yang korang pernah sebut ?  haa .. menurut apa yang mak aku catit dalam buku 'Perkembangan M.Afiq Ammar' , perkataan pertama yang aku cakap adalah  Ball/BOLA ! , itu dia , mak aku cakap , kalo aq nmpk ape2 yg bentuknye macam bola , aku akan sepak benda tu baru aku PERASAN yang tapak kaki aku ade parut sebab sepak 'BALL' masa kecik . aku pun hairan macam mane boleh sampai ada parut ,lepastu mak aku  cakap sikit jea "Kesian durian yang afiq sepak tu kan , penat abah beli" -.-  so maksodnye aku sepak durian lerr ? urghh .. hahaha
  2. Ingat tak PERKATAAN pertama yang korang dengar ? hmmm .. mcm mane ekk ? perkataan pertama yg aku dengar adalah BODOH .. -,-  eh ! don't ask me ! aku pon tak tahu macam mane aku boleh ingat benda ni ! hahaha :D
  3. Ingat Tak apakah benda pertama yang korang pernah lihat ? well , for me . aku masih ingat 100% lagi , aku bukak mata je , aku da ada di depan TV . haha :D cerita apa ekk time tu ? hmm .. haa , itu aku tak ingat .. hehe..serious , time tu aku memang da lahir tp ayah aku cakap yang baby cuma boleh lihat imej yang 1 meter jauh sahaja . kalo imej tu 2KM jauh dari mata baby , baby tu tidak akan nampak imej tersebut.. hua hua ! and baby cuma boleh stimuly warna MERAH ,HITAM and PUTIH je.
Okey la ! nampaknye sampai disitu saja la 
cerita masa aku kecik .
kalo korang ada jugak time2 kecik yg korang nk share ,
SHARE je , xde org nk halang .
HAHA ! k , bbye 
ASSALAMUALAIKUM :D









No comments:

Post a Comment