December 17, 2011

Akibat Terlalu Obses Dengan ENGINEERING :)



Hye , hari ni nak cite pendekk je 
sape sini minat jadi engineer ?
well engineer ni susah sikit ..
but kalo jadi engineer keret tu gempak .. but now aku nak cerita benda lain ..


Yesterday , aku pergi ke Jusco Bukit Tinggi dengan pakcik aku ..and then kitorang pergi la lepak2 kejap .. suddenly we saw a JAPANESE food stalk .. yum yum .. faham2 la.. aku memang jenis prang yang ketagih TAKO ! sedap pulakk benda nya !hehe.. jangan risau .. tako ni diperbuat dripada Melted vegetables (rolled up) + some seafood ! so its 101% Halal . 

                                                                
inilah TAKO nye .. yum2 :DD


Okey , now guys ... YOU JUST HAVE TO TRY ONE OF THESE FOOD ! its awesome .. if you're staying at Selangor .. go to JUSCO Bukit Tinggi AEON .. located at the ground floor .. you just cant miss it .. and then ..ohh ya , kat kedai Al-Ikhsan jugak ada jual Underwater EarPhone (adidas) .. cool ..kat situ jugak aku ternampakk budak2 pavillion KL datang ke situ .. -,- budak2 KL (pavillion) tu memalukan malaysia(KLANG) la peluk2 , cium2 suma tu..  entah macam mana pakcik aku tegur budak tu .. pakcik aku pun ternampak satu trolley nie , and then dia curi empat tayar trolley tu .. wth man .. haha :D , dia cakap yang tayar trolley ni kuat .. n then he took the trolley tires and went back home (my home) ..  

3 minutesHOURS LATER !

inilah sebabnya dia curi tayar trolley tu ..

akibat terlalu berminat menjadi seorang
ENGINEER ..
haha .. maklumlah ..
gila tech engineering ..
umm .. kereta kau terbaikk la acik..
patut masuk ke dalam anugerah Kereta terbaik ..  -.-
well sampai di sini je ..
Assalamualaikum .
Copyright@AfiqAmmarHijaz

No comments:

Post a Comment