December 26, 2011

MEXICAN has started to count days left for the end of the WORLD



Hye , fuhh , da lama xupdate ..
emm .. nk kongsi sikit ! org
MEXICO ni ngokk kan ? haha..

menurut diorg , diorg ada terjumpa satu batu tajam di bawah tanah ... setelah setahun korek , batu tajam tu PYRAMID so kat situ diorg cek2 n then terjumpa nombor 21122012 ..setelah dikaji .. diorg ckp yg kiamat tu jatuh pada tanggal 21st Dec 2012 .. 21st haribulan tu plakk hari JUMAAT . lagipun diorang ckp yg tarikh itu adalah tarikh yg terakhir yg terdapat di MAYAN CALENDAR .. PUIHH ! ..astaghfirullah .. jangan  percaya sgt ! apa yg kita boleh buat adalah dengan hanya berdoa setiap hari .. selalu bersedia .. lagipun didalam al-Quran dah tertulis yg tiada sesiapa tahu tentang bila atau pada tanggal berapakah kiamat akn berlaku .. sedangkan malaikat pun tak tahu bila kiamat , ini kan manusia .. pada zaman Nabi , dunia ni dah diibaratkan seperti nenek tua .. sekarang .. hrmm .. xpe ! jgn risau ! bersedia sahaja ! nak tau lebih lanjut ? KLIK SINI ! 

assalamualaikum..
Copyright@AfiqAmmarHijaz

No comments:

Post a Comment