January 11, 2012

Kalau naik Sesi Pagi , Warga Sesi petang cakap kita sombong -,-






Hyee .. emm , urghh ..
aku skarang baru naikk form 3
macam2 masalah .. hidung darah , selsema , demam ..
sakit hati pun ada ..grrrr .. haha
aku sebenarnya rindu sesi petang sebab xpenat , xboring and
xbercampur dgn form 4 & 5 yang @%#^@ ! tu ..
sesi petang semua FRIENDLY .. 

Tapi ini problemnya dgn sesi petang .. kalo dah xjumpa je sombong .. mmg la , aku ada tnye kawan aku .. "kau xnk jumpa ckg sesi petang diorang ke ?" .. then kwan aku jwab " aku segan arr .. ko kan tau yg cikgu diorang mengumpat kita sombong sebab kita tak JUMPA diorang"

bukan main syok lagi ngumpatnye ..


well listen here .. sombong tu adalah kalau kita jumpa seseorang tapi tak TEGUR ! TAPI kalo xjumpa langsung , memang lah xboleh nak tegur tapi dah kena ngumpat sombong xpasal2 .. hmm ,hasrat nye mmg nk lepak kejap kat sesi petang walaupun dalam keadaan SEGAN , tapi lepas dah DIUMPAT oleh *korang tahu lah kan siapa* ... LAGI LA KITORANG SEGAN nak berjumpa .. ergghh .. malas la dengar benda2 cmni ..  kang aku kasi flying kick .


aku rasa korang tahu lah kan siapa ahli/murid(tak sangat)/warga/GURU ! sekolah yg suka
mengumpat ? hmmm .. dan entry ini adalah FAKTA
Assalamualaikum ..
Copyright@AfiqAmmarHijaz

2 comments:

  1. haha .. rilek la . hadapi cabaran . Nasib baik afiq tak sekolah kat sk wieya . . kalau tak , kena buli dengan wieya . kihkih ..

    ReplyDelete
  2. hehe .. kalo berani bulilah .. haha

    ReplyDelete