February 23, 2012

I'm too 'strong' to let it go..








ehh , nape ye aku selalu resah ? bengang ? nk kata aku tension ..
TAK jugak , nak kata aku period ? hmm .. wth -,- haha  ..
tapi betul . aku ada lagi satu problem , dalaaamm sgt problem ni ..
jgn tanye aku , sbb percayalah , aku xkn kongsi punye ..  

"percaya atau tak kalau korang ade problem, and then kalo
korang share problem korang tu , 
80% org akan suka dgn problem yang anda hadapi "



hehe , aku tgh cari idea nk buat robotik ni ..robotik tu ape ? 
well gambar bawah ni robotic !





ini lah contoh2 robot yg telah dicipta oleh Malaysia , bangga x ? haha ..
aku masuk Pertandingan Robotic NRC 2012 and taking part in Open Category !
so kalo open category ni maksudnya , kita boleh buat ape2 jenis robot yg
 boleh membantu manusia ! lihat gambar di bawah





so aku nk buat robot ape ni ??! haha ..
kindly give suggestions . tq 
sampai sini je lah ..
Copyright@AfiqAmmarHijaz
assalamualaikum.








2 comments: