March 18, 2012

Sedar tak ?



1 . korang sedar tak ? aku tak pernah tengok orang jatuh disebabkan kulit pisang ..
2 . korang sebenarnya pernah nampak tak katak makan lalat sambil lidah terkeluar ?
3 . korang pernah amik kesah tak kenapa tak ada orang pergi ke bulan lagi dah ?
4 . sedar tak manusia tak boleh jilat siku masing-masing .#jangan buat ! haha
5 . makanlah coklat bebanyak , sebab kalo korang rindu kat seseorang , 
satu chemical dari otak akan berfungsi .Chemical itu juga terdapat dalam coklat .

 

6 . korang sedar tak kalo dari jauh , Samsung Galaxy S II nmpk macam kalkulator ?
7 . disebabkn penebangan hutan yang meluas terjadi , ini akibatnya !

 

dan yang terakhir , korang sedar tak yang korang tak perasan aku ada selitkan gambar
mona lisa ? cuba carik . hehe
Assalamualaikum@AfiqAmmarHijaz

2 comments: