April 21, 2012

Memori yang Kuat !




nak share sikit . masa aku kecik , aku selalu lupa .
secara ringkasnya , aku ni PELUPA 
tapi , masa aku kecik , aku ada buat formua baru .
cehh , nama je gempak . korang pun tau kan mase sekolah rendah.
kalau harini ada PJ , korang terlupa bawak , kalau harini korang ada projek ,
korang terlupa bawak . kalau dah terlupa bawak , apa lagi ...
well , no more ! korang ikut je cara aku ni k?
  1.  sebelum tidur , korang campakkan satu bantal kat pintu bilik korang n then set kat kepala otak .
hasil : esok pagi korang bangun n then korang ternampak bantal tu kat pintu n then korang akan tertanya "kenapa ada bantal kat pintu aku ni ? oh ya ! aku kena bla bla bla"


k ? itu je . assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment