December 24, 2012

REFORMAT !!

TIDAAAAAKKKKKKK !!!!!!!!
Itulahh kebodohan yang jelas terpancar di wajah aku . Yee aku mengaku laptop aku ni memang hang sikit. Ok bukan sikit tapi BANYAK . Haha , pernah sekali tu aku nak cuci laptop, jadi entah macam mana aku bawa laptop ke SINKI and then basuh macam itu ajelahh . Hahaha ! Mana tak rosaknya -..-


Jadi aku tengok laptop ni macam dahh cacat jee. Final solution , bawa pergi ke kedai REFORMAT . Lepas 2 Hari aku duduk di rumah tanpa lappy, akhirnya dapat jugaa :) YAYY !! Punyalah gembira aku pun Tekan butang ON tuu. So far so good.. Takda hangg.. sikit jee lagi.. sikiiittt jee lagiii... YESS ! Laptop tak hang dahh ! Haha :') After that . Something stupid is on the screen. Di screen desktop aku cuma ada MY DOCUMENTS, COMPUTER, RECYCLE BIN & GOOGLE CHROME . 

TIDAAAAAAKKKKKK !!!!!!!!
Punyalah happy REFORMAT lappy sampaikan terlupa nak save semua documents kat STORAGE !! >.< !! Habis hilang semua gambar-gambar aku ! Yang paling rugi , PHOTOSHOP CS 5 aku pun dah kena DELETE !! PHOTOSHOP AFTER EFFECT pun dah kena DELETE !! Video aku ! Aku baru jee plan nak what video FIRST DAY OF SCHOOL 2014 guna Photoshop After Effect and Photoshop CS 5 T.T .. Yang paling STUPIIID SEKALI adalah Kenapa aku tak SAVEEE ??!!



Y U NO SAVE U IDIOT !

No comments:

Post a Comment